Treceți la conținutul principal

Moda - câteva caracteristici și informații interesante

Moda se poate defini ca un schimb social specific care se dezvoltă în multiple domenii ale vieții sociale. Moda este o industrie de lux care cuprinde elemente de vestimentație și cosmetice la care participă actori multiplii. Aceste perspective înglobează moda consumată de indivizi, grupe sau clase sociale care folosesc moda pentru a se defini ca indivizi. 

Industria modei are caracter economic, dar și artistic deoarece aceasta produce simboluri și semnificații. 
Moda poate fi considerată un mod de viață.  

Cei inovativi din lumea modei încearcă să facă previziuni cu privire la succes și învață factorii de reducere a incertitudinii cu privire la tehnicile de marketing.Marketingul se impune așa că moda va asocia tehnicile de producție și distribuție din ce în ce mai reactive desemnate de termenul fast fashion. Acest termen se referă la studiile și sondajele care se fac pentru a determina dacă un produs place publicului sau nu. Dacă vă plac astfel de articole scrieți în comentarii să mai scriu așa ceva. Gros biseau. 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum a reuşit o anumită carte să-mi răscolească întregul sistem de valori?

În noaptea aceea, înainte să mă apuc să citesc cartea „Descoperă-ți amintirile ascunse și adevăratul eu” scrisă de Dr. Menis Yousry experimentasem o durere fizică foarte puternică. Nu-mi aminteam unde pot găsi o pastilă care să reducă durerea așa că pur și simplu am stat întinsă și nemișcată sperând că în timp o voi simți mai puțin intens. Trebuie să menționez că durerea fizică este printre cele mai teribile frici ale mele, așa că încerc s-o evit cât pot.

În acele momente am accesat o amintire dintr-o zi pe care am catalogat-o de-a lungul timpului ca printre cele mai frumoase din existența mea. Am retrăit părți pe care mi le aduceam aminte din dialog, senzația de plutire, anumite momente din acea zi etc. A avut efect, în câteva minute în care m-am concentrat pe retrăirea acelei zile durerea mea s-a diminuat. Primul gând a fost că trebuie să scriu despre acea experiență pentru a-mi exprima recunoștința pentru că am avut ocazia de a simți atât de intens. Apoi a intervenit dorința de a sc…

Louise Hay îți spune că „poți face acest lucru”, tu trebuie doar să o crezi

Pe Louise Hay am descoperit-o pentru prima dată în cartea Semnificaţia datei de naştere. Simetria ascunsă a datei de naştere îţi dezvăluie planul vieţii tale,  într-o anumită librărie. Jean Haner, autoarea acestei cărţi face referire la afirmaţiile pozitive ale Louisei L. Hay. Aceste fraze pozitive mi-au atras atenţia şi am căutat-o pe Louise pe internet. Mi-a plăcut foarte mult activitatea sa online, chiar m-am abonat la newsletter şi am apreciat pagina Hay House Daily Affirmation. 
Louise Hay are o bogată activitate de consultaţă în domeniul „Științei Minții” și numeroase cărți publicate (dând click aici veți afla câteva titluri) care au ajutat o mulțime de oameni să conștientizeze anumite tipare limitatoare de gândire și să-și îndrepte domeniile din viață în care lucrurile nu funcționau așa cum își doreau. 
În cartea care a ajuns în mâinile mele și anume „Pot face acest lucru” (despre care puteți afla mai multe aici) autoarea subliniază că aceste afirmații pozitive funcționează doar …

O scurtă istorie a lumii make-up-ului

Machiajul a fost dintodeauna o formă de a înfrumuseța și a evidenția anumite trăsături umane. Machiajul a funcționat ca un ritual, ca prilej de se pune în evidență, de a se camufla pentru ca forțele răului să nu pătrundă. A fost de asemenea un element important care a ajutat intensificarea relațiiei dintre sexe.
Machiajul , așa cum îl știm noi a început la Hollywood când Max Factor venea cu celebrul slogan „Make up of makeup artists”.


Staruri din lumea cinematografică a secolului XX s-au bucurat de măiestria domnului Max Factor care venea cu o viziune inovativă asupra machiajului în lumea filmului.


Ava Gardner, Jean Harlow și Marlene Dietrich au fost printre primele actrițe care au fost machiate de celebrul Mr. Max Factor.


Mai târziu Greta Garbo, Marlyn Monroe, Audrey Hepburn și-au format un stil propriu de machiaj, devenind fashion iconuri și mouvie stars. 


Puține persoane știu că primul rimel comercial a fost produs de Rimmel London, firmă care se bucură de un mare succes și în zilele…